Siedzisz sobie za własnym firmowym biurkiem, stukasz ołówkiem w blat czekając na wiadomości o zysku, ale mija dzień za dniem, a ich jak nie było, tak nie ma!
Brzmi znajomo? Nawet jeśli nie, bo twój interes kwitnie, to ten wpis może ci się przydać. Przecież każdy porządny biznesmen chce, aby jego własność była dochodowa i rozpoznawalna. Czy zastanawiałeś się nad tym, co mogło by do tego doprowadzić?
Może jakieś ulotki? Duży szyld, albo chwytliwe slogany? Nie. To już przeszłość!
A co powiesz na reklamę twojej firmy w internecie? Szybki i nowoczesny sposób na to, aby dotrzeć do sporej ilości odbiorców w naprawdę krótkim czasie, jeżeli tylko poznasz odpowiednie sposoby. Spokojnie, nie musisz daleko szukać. Oto trzy możliwości:

Facebook

Reklama firmy w internecieTak, ten portal społecznościowy jest używany głównie przez nastolatków, ale strona twojej firmy też znajdzie tu swoje miejsce.
W końcu miliony osób dziennie przeglądają wrzucane tam nowe zdjęcia czy komentarze. Dlaczego nie mieliby zobaczyć specjalnych ofert, menu czy godzin otwarcia twojej firmy?

Blog

Nie musi być koniecznie twój osobisty, ani nawet prowadzony przez znajomą ci osobę. Możesz nawiązać kontakt z kimś, kto prowadzi swoją indywidualną stronę powiązaną z tematem, który promuje lub dotyczy twojego biznesu.
Z pomocą umowy możesz zamieścić pomiędzy wpisami na czyimś blogu reklamy o swoich produktach. Dzięki temu będą widoczne nawet bez twojej dalszej interwencji. To tak, jakby wszystko samo się nakręcało!

YouTube

Dlaczego właśnie Youtube? Czy masz zacząć wrzucać głupie czy śmieszne filmiki, żeby ludzie zauważyli twoją firmę? Nie. Nie musisz nawet łapać za kamerę ani w ogóle nic przed nią przedstawiać, jeżeli nie masz na to ochoty. Więc co to za sposób?
Musisz po prostu znaleźć jakiegoś popularnego youtubera, którego filmy ogląda cała rzesza fanów. Zostań na przykład jego sponsorem, dzięki czemu on cię wypromuje, a twoje produkty i usługi będą chętniej wykorzystywane. Bo w końcu kto nie chce być taki, jak jego idol?
Który sposób pasuje do twojego biznesu? Który jest najprostszy, najszybszy i najwygodniejszy? A może od razu wykorzystasz wszystkie trzy? To już zależy tylko od ciebie. Ale jedno jest pewne – jeżeli chcesz większej popularności, albo zysków, to reklama firmy w internecie ci nie zaszkodzi.

[Głosów:1    Średnia:5/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here