Pozycjonowanie stron internetowych ma duże znacznie dla wszystkich biznesów opartych na aktywności w sieci. Sklep internetowy, aby przynosił zyski, musi być na wysokich pozycjach w wyszukiwarce Google. Tylko dzięki temu będzie można liczyć na zwieszoną ilość odwiedzin na stronie, co może przełożyć się wzrost sprzedaży. Koszt pozycjonowania strony internetowej przestawia się różnie, w zależności od agencji SEO. Aby móc określić czy usługa jest droga czy tania mówisz mieć pojęcie kosztach jakie musi ponieść agencja na pozycjonowanie strony internetowej.

Koszt pozycjonowania strony internetowej

Przede wszystkim agencja SEO rozpocznie swoje prace od optymalizacji twojej strony internetowej. W pierwszej kolejności będzie musiała przeredagować zawartą na niej treść. Tutaj zapewne skorzysta z usług doświadczonych i wykwalifikowanych copywriterów SEO, którzy stworzą artykuły przyjazne algorytmom Google. Tutaj z pewnością nie wyłoży mniej niż 10zł za 1000 zzs. resztę zadań związanych z optymalizacją techniczną strony wykona zapewne samodzielnie.

W dalszej kolejności pozycjoner będzie się starał podlinkować twoją stronę. W zasadzie normą jest, że agencje SEO wykorzystują do tego własne zaplecza pozycjonerskie. Takie zaplecze, złożone z kilkudziesięciu stron, na których będą zamieszczane linki do strony pozycjonowanej sporo kosztuje. Zwłaszcza jeśli ma to być zaplecze na wysokim poziomie. Czasy zapleczy ze stronami z niskiej jakości treścią odeszły już do lamusa. Teraz trzeba wyłożyć sporo środków zwłaszcza na wysokiej jakości treść.

Ile zapłacisz?

Koszt pozycjonowania strony internetowej różni się również w zależności od tego czy pozycjonujemy sklep internetowy czy stronę wizytówkę firmy. Droższe jest pozycjonowanie sklepów. W tym wypadku zapłacisz od 1 tysiąca wzwyż. Taniej możesz wypozycjonować stronę wizytówkę firmy. To koszt rzędu paruset złotych.

Dlaczego nie warto oszczędzać

Oszczędzanie na usługach pozycjonowania może przynieść naszej stronie więcej szkody niż pożytku. Jak wiemy agencja SEO musi ponieść określone wydatki nim zacznie tak naprawdę pozycjonować naszą stronę. Jeśli wiec dostajemy ofertę pozycjonowania za bardzo minimalną stawkę powinniśmy być czujni wobec takiej propozycji. Oznacza to bowiem, ze pozycjoner będzie oszczędzał, na którymś z aspektów swej pracy. Możliwe, ze zamówi tanie i złej jakości teksty na stronę i zaplecza. Wówczas zaniży to znacznie jakość linkowania strony pozycjonowanej. Warto też pamiętać, że algorytmy Google są obecnie wyczulone na jakość treści na stronach internetowych. Jeśli na zapleczach pozycjonerskich są artykuły niskiej jakość, z mieszarek to wtedy jakość linków będzie bardzo niska i może wpłynąć nawet negatywnie na pozycjonowaną stronę.

Tak więc oszczędzanie na pozycjonowaniu nie jest wskazane. Aby osiągnąć odpowiednie wyniki w wyszukiwarce Google trzeba ponieść koszty. Jednak taka inwestycja powinna się szybko zwrócić.

[Głosów:1    Średnia:5/5]

3 KOMENTARZE

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here