Umieszczanie reklamy na bilboardach jest korzystne dla budowania wizerunku firmy i pozyskiwania klientów – to wie każdy, ale w jaki sposób przygotować reklamę, żeby trafiała do potencjalnego klienta lepiej niż reklama konkurencji?

Umieszczanie reklamy na bilboardach jest korzystne dla budowania wizerunku firmy i pozyskiwania klientów – to wie każdy, ale w jaki sposób przygotować reklamę, żeby trafiała do potencjalnego klienta lepiej niż reklama konkurencji?

– wybierz miejsce

Nie każda reklama sprawdzi się we wszystkich miejscach, a dla pewnych produktów i usług pewne miejsca są lepsze niż inne. Przykładowo billboard reklamujący pieluszki dla niemowląt niekoniecznie będzie przyciągał przypadkowych przechodniów w centrum ruchliwego miasta. Można go natomiast powiesić w pobliżu szpitala położniczego lub przychodni dla małych dzieci. Z całą pewnością w tych miejscach znajdzie się więcej osób zainteresowanych kupnem pieluszek.

– kolorystyka a produkt

Nigdzie kolorystyka i rozwiązania graficzne nie są tak dobrze widoczne jak na bilboardach reklamowych. Duża reklama, którą większość odbiorców ogląda prawdopodobnie kilka razy dziennie, wyjątkowo mocno zapada w pamięć.

– włącz odbiorcę do „dialogu” z reklamą

Bilboardy nawiązujące do interaktywnych reklam internetowych, ze zmieniającymi się szczegółami w czasie kolejnych dni albo powtarzające motyw reklamowy w różnych wariantach, zależnie od miejsca cieszą się dużą popularnością. Zachęć klienta do rozwiązania zagadki, umieść na bilboardzie rysunek, który można odczytywać na różne sposoby, zachęć do znalezienia szczegółów na obrazku.

– pokaż, że twój produkt oferuje coś lepszego niż aktualna sytuacja odbiorcy

Reklama wisi nad zatłoczoną ulicą? Niech reklamowany samochód mknie szosą wijącą się wśród pól. Jest zimno i ponuro, prawdopodobnie wszyscy przeziębieni i zmęczeni? Niech bohaterowie twojej reklamy będą roześmiani, pełni energii i kolorowo ubrani. Oczywiście najlepiej działają te reklamy, które obiecują ludziom szczęście rodzinne, powodzenie w życiu osobistym albo zawodowym.

– niech reklama będzie konkretną informacją

Bilboard to taki nośnik, na którym oprócz samej reklamy można umieścić informacje. Jak dotrzeć do siedziby firmy, ile jeszcze kilometrów do twojego sklepu, którędy dostać się do twojego biura? Zanim klient pomyśli czy w ogóle zamierzał się gdzieś wybrać generujesz w jego głowie pytanie jak tam dotrzeć i od razu udzielasz odpowiedzi. Dobrze działają też reklamy w pobliżu marketów informujące o zniżkach i promocjach. Więcej informacji znaleść można na stronie firmy ZnajdźReklamę.pl sp. z o. o.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here