Coraz więcej osób decyduje się na prowadzenie działalności gospodarczej przez internet. Nic w tym dziwnego. W końcu żyjemy w czasach, gdzie naprawdę wszystko jest cyfrowe. Można dokonać zakupu wymarzonego sprzętu z drugiego końca świata i nikogo to nie dziwi. Wiele osób które rozpoczęły sprzedaż jakiś produktów przez internet zastanawiają się nad tym jak promować produkt w sklepie.

Jak promować produkty w sklepie przy pomocy blogerów i influencerów?

Jak promować produkty w sklepie przy pomocy blogerów i influencerówTo pytanie zaprząta głowę sprzedawców, zwłaszcza tych którzy nie mieli wcześniej pojęcia o sprzedaży internetowej. Nie warto załamywać rąk tylko dowiadywać się coraz więcej na temat tego jak promować produkty w sklepie. Z pewnością, do bardzo popularnej formy promocji należy reklama przy pomocy blogerów i influencerów. To osoby, które zarabiają na życie, udostępniając swój wizerunek w Internecie. Jest to zawód jak każdy inny. Dlatego odpowiadając na pytanie, jak promować produkty w sklepie, w pierwszej kolejności należy rozważyć reklamę przy pomocy blogerów i influencerów. Na czym polega taka współpraca? Najpierw trzeba wytypować z których kanałów korzystać. Kontent strony na której chcemy się promować powinien być spójny z wizerunkiem naszej firmy. Na pewno jeśli posiadamy w ofercie produkty dla dzieci, warto skierować swoją uwagę na kanały parentingowe.

Przy pomocy blogerów i influencerów jesteśmy w stanie trafić do naszej grupy docelowej. Myśląc o tym jak promować produkty w sklepie przy pomocy blogerów i influencerów, na pewno większość przedsiębiorców zastanawia się czy wiąże się to z dużymi nakładami finansowymi. Otóż, to zależy z jakimi kanałami współpracujemy. Jeśli zdecydujemy się promować biznes przy pomocy blogerów i influencerów, którzy mają dość małe zasięgi albo dopiero raczkują w temacie prowadzenia bloga, wówczas z pewnością wystarczy barter. Oznacza to, że za przesłane produkt, dany bloger napisze recenzję co myśli na temat naszych wyrobów. Będzie to opinia obiektywna, dlatego niesie to pewne ryzyko. Co innego w przypadku dużych kanałów. Zazwyczaj przygotowują oni ofertę współpracy, która opiewa na pokaźną kwotę pieniędzy. Blogerzy zarzekają się, że ich opinia jest zawsze szczera, jednak wiadomo, że nie wypowiedzą się oni negatywnie na temat promowanych za pieniądze produktów.

[Głosów:1    Średnia:5/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here