Coraz więcej przedsiębiorców przenosi swoje centrum największych dochodów do sieci. Wielu z nich nawet mimo początkowych obaw coraz chętniej lokuje fundusze firmowe w dopracowanych witrynach internetowych oraz szerokim asortymencie. Nie ma w tym nic dziwnego – sieć daje ogromne możliwości. Minimalne inwestycje początkowe związane np. z założeniem własnej strony WWW oraz brak potrzeby zatrudniania pracowników do obsługi stacjonarnej czy też zerowe koszty wynajmu reprezentacyjnego lokalu sprawia, że sieć jest tanim i szybkim sposobem poprawy wyników finansowych firmy. Nie ma jednak róży bez kolców. Internet przez powyższe zalety cechuje się ogromną konkurencją na każdym rynku, przez co przebicie się ze swoją ofertą jest z miesiąca na miesiąc coraz trudniejsze. Można jednak zmienić dzięki pozycjonowaniu organicznemu.

Na czym polega pozycjonowanie organiczne?

Pozycjonowanie to szereg procesów, które polegają przede wszystkim na poprawie pozycji wybranej witryny WWW w wyszukiwarce Google, która stanowi dla większości internautów podstawowe źródło poszukiwania informacji w sieci. Proces poszukiwania jest prosty. Użytkownik sieci wpisuje w pole wyszukiwania Google swoje pytanie, np. „gabinet logopeda Kraków”. W efekcie uzyskuje wyniki w formie listingu SERP (Search Engine Results Page). Zazwyczaj internauci przeglądają maksymalnie trzy strony wyników w przypadku szczególnie niszowych zapytań lub na pierwszej stronie w przypadku fraz popularnych.

Dzięki pozycjonowaniu organicznemu możesz osiągnąć bardzo wysoką pozycję i to już w kilka tygodni lub miesięcy – zależnie od konkurencyjności frazy kluczowej.

Czy dzięki pozycjonowaniu organicznemu można osiągnąć większe zyski?

Zdecydowanie tak! Pozycjonowanie organiczne znacznie podnosi nie tylko wynik strony w Google, lecz także jej renomę wśród internautów, którzy zdecydowanie chętniej zostawiają swoje pieniądze w przypadku stron, które są dobrze widoczne w wyszukiwarce. Ponadto istotne jest także to, że dzięki pozycjonowaniu organicznemu można przede wszystkim uzyskać znakomite wyniki finansowe. Z wyszukiwarki pochodzi ruch o dobrym współczynniku konwersji, który znacznie podnosi generowane dochody i liczbę sprzedaży.

O co chodzi z trzema etapami pozycjonowania?

W pozycjonowaniu organicznym cały proces jest realizowany w trzech etapach, które ułatwiają prawidłowe planowanie. Najpierw agencja interaktywna realizuje audyt SEO, który jest bardzo istotny w kwestii dalszych działań. Polega na dogłębnej i bardzo precyzyjnej analizie całej strony pod kątem jej obecnego stanu. Dzięki temu pozycjonerzy oraz programiści mogą poznać zakres prac i zaplanować strategię na kolejne dni, tygodnie i miesiące, a przedsiębiorcy cenę za usługę. 

W drugim etapie, on-site, należy wcielić plan w życie. Programiści uzupełnią i zmodyfikują cały kod źródłowy strony, a copywriterzy zredagują nowe treści na stronę z zachowaniem odpowiedniej polityki fraz kluczowych. W ostatnim etapie, off-site, chodzi głównie o zbudowanie jak największej bazy back linków, które umieszcza się na domenach trzecich. Dzięki nim wyszukiwarka Google wie, że dana strona jest godna zaufania, gdyż link prowadzący do niej znalazł się także na innych stronach o dobrej reputacji.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here