Jeśli pracujesz w branży nastawionej na kontakt z klientem, potrzebujesz takiej technologii, która pozwoli Ci na wysokiej jakości połączenia, nowoczesne, ale i proste rozwiązania. Nie musisz się obawiać, nie potrzebujesz już calej sali pełnej boksów, w których będą pracować dziesiątki osób odpowiedzialnych za wykonywanie i odpowiadanie na telefony. Systemy call center są dziś już dalece bardziej zautomatyzowane. To, co napędza każdą branżę i wpływa na to, jak szybko zmienia się świat, jest Internet. Także do branży contact center dotarły najnowsze rozwiązania spod znaku online. Wybierając zatem zaawansowane rozwiązania, warto postawić na wirtualne contact center. Jest to odpowiedź na większość potencjalnych problemów.

Jednym z najlepszych rozwiązań jest telefoniczny system 3CX. Wybrało go już ponad trzydzieści tysięcy firm na całym świecie. Działa on całkowicie online. Przedstawmy pokrótce zalety, jakimi może się poszczycić 3CX Phone System. Przede wszystkim charakteryzuje się intuicyjną obsługą. Jest to cecha bardzo pożądana. Dzięki temu bowiem wdrożenie nowego pracownika zajmie mniej czasu, co pozwoli nam zaoszczędzić pieniądze. Programową centralę instaluje się na serwerze bądź hostuje w chmurze. Liczne badania i certyfikaty udowadniają, że jest to najbezpieczniejszy system telefoniczny na rynku, który bezpośrednio przełoży się na duże oszczędności, tak czasu jak i pieniędzy. 3CX jest wysoko skalowalny i elastyczny, a system raportujący jest w całości zintegrowany. Nie tylko podniesie to produktywność i mobilność pracowników, ale także wpłynie na bezpieczeństwo i zadowolenie naszych klientów, a nam da pewność i komfort. Ponieważ można wykorzystać dotychczasowe infrastruktury, wirtualne contact center pozwoli nam na modernizację, a nie kompleksową reorganizację.

Jakie zaś są funkcjonalności systemu 3CX? Jest ich całkiem sporo. Przede wszystkim wielość rozwiązań: połączenia telefoniczne, obsługa poczty głosowej, faxów oraz zintegrowane systemy do konferencji, zarówno telefonicznej jak i wideo. Dodatkowo uzyskujemy możliwość korzystania z klient chatu, co znacząco może ułatwić potencjalnym klientom kontakt z nami. System informuje nas o obecności współpracowników, a trzeba nadmienić, że liczba użytkowników jest nielimitowana! Instalacja jest prosta, występuje możliwość integracji z CRM i innymi aplikacjami oraz Yaelink. System 3CX daje nam obsługę połączeń Web RTC, a sam działa na wszystkich urządzeniach, na telefonach stacjonarnych, smartphonach i na aplikacji komputerowej. Dzięki temu mamy kontrolę i łatwy dostęp do całego systemu. Jeśli niepokoić nas będzie mierzalna wydajność systemu mamy dostęp do bogatych analiz biznesowych, raportów lub dashboardów, które generowane są w czasie rzeczywistym.

To jeszcze nie wszystko, wirtualne contact center 3CX Phone System daje więcej możliwości. Możemy włączyć funkcję VIP i Opiekun, która zalecana jest dla procesów rejestracji pacjentów oraz dla działu help desk. Uzyskujemy też możliwość zezwolenia swoim mobilnym serwisantom na bezobsługową zmianę statusów zgłoszeń i modyfikowanie ticketów. W swoim firmowym CRM uzyskujesz możliwość przeglądania bilingów połączeń komórkowych handlowców.

Jedną z najlepszych na rynku firm, która zajmuje się instalacją systemów 3CX Phone System jest Systell. Jest to firma z dużym doświadczeniem, gdyż działa już od 2004 roku. Budują ją młodzi specjaliści, pasjonaci. Jako zespół ambitnych projektantów, systell.pl zaopiekuje się każdą firmą kompleksowo i na najwyższym poziomie.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here