Wybór agencji e-commerce dla Twojej firmy nie jest łatwym zadaniem. Jeśli chodzi o wybór takiej, który pasuje do Twoich potrzeb biznesowych, będziesz musiał dużo sprawdzać, biorąc pod uwagę kilka czynników. Jakie czynniki powinny zadecydować o wyborze agencji e-commerce?

Doświadczenie i wcześniejsze realizacje

Wiarygodność i doświadczenie agencji sprawdzisz po jej wcześniejszych zleceniach. Jeśli agencja ma kilku renomowanych klientów, możesz mieć pewność, że zapewnia ona wysokiej jakości projekty. Przejdź do strony internetowej każdej agencji, którą bierzesz pod uwagę i sprawdź jej portfolio oraz listę klientów. Większość agencji na swoich stronach www zamieszcza portfolio, na której wymieniają klientów, z którymi pracowali oraz projekty, które dla nich zrobili. Jeśli twój projekt jest skomplikowany to warto pod lupę wziąć także doświadczenie przy równie złożonych projektach z wcześniejszych zleceń. Sprawdzając te elementy uzyskasz informacje na temat rodzaju agencji, z którą będziesz współpracować oraz jakości, którą ci dostarczy.

Podejście do projektu
Każda agencja posiada własną kulturę i inaczej podchodzi do klienta, dlatego warto zwrócić uwagę również na ten czynnik. Warto dowiedzieć się czy agencja do twojego projektu wyznaczy project managera, z którym możesz kontaktować się w każdej kwestii projektowej. Kompetentny project manager od początku do końca poprowadzi dane zlecenie bez wprowadzania osób trzecich do komunikacji, która mogłaby z czasem stać się chaotyczna. Zweryfikuj również zespół agencji i to, jakie mają doświadczenie oraz czy jakiekolwiek działania związane z twoim projektem będą realizowane z poza-agencyjnymi podwykonawcami.

Wybór technologii wdrożenia i dodatkowe koszty
Jeśli jesteś zdecydowany na pewne rozwiązanie to zapewne wiesz z czym wiąże się jego wdrożenie, dopytaj jednak o wszelkie kwestie dodatkowo płatnych abonamentów oraz o doświadczenie związane z danym skryptu. Nie masz żadnych odgórnych założeń co do swojego sklepu internetowego? Agencja z pewnością dobierze Ci odpowiednie rozwiązanie, zweryfikuj jednak, czy polecają skrypty typu open-source lub zamknięte technologie i jaki stopień zaawansowania we wdrażanie danej technologii posiada konkretna agencja.
O najpopularniejszych skryptach sklepowych możesz poczytać tutaj https://jakisklepinternetowywybrac.pl/sklepy-internetowe/

Zapytaj o zespół IT, bo to ich rola jest znacząca w procesie tworzenia sklepu czy serwisu online. Nie zapomnij, by zapoznać się z dodatkowymi kosztami licencji czy abonamentów, bo często ten fakt można łatwo przeoczyć.

Wybierając agencję e-commerce warto na samym początku ustalić szczegółowy plan działania i przedyskutować kwestie sporne, by uniknąć ich w późniejszej fazie projektu. Nie bój się dopytywać, ciekawość jest twoim obowiązkiem, który agencja ma za zadanie spełnić. Zanim jednak zaczniesz szukać agencji e-commerce dla swoich potrzeb, upewnij się, że masz określony budżet lub ewentualne widełki. Dzięki optymalnemu budżetowi i wiedzy o potrzebach projektu będziesz w stanie lepiej negocjować usługi, które ma do zaoferowania agencja.

[Głosów:1    Średnia:5/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here