Prowadzony przez nas blog firmowy może przynosić przedsiębiorstwu bardzo wiele korzyści. Z jednej strony można w ten sposób promować swoje produkty lub usługi maksymalizując dochód niewielkim kosztem. Natomiast z drugiej strony, prowadzenie bloga może służyć budowaniu wizerunku, co z reguły przekłada się na łatwiejsze nawiązywanie współpracy z innymi firmami czy pozyskiwanie wykwalifikowanych pracowników chcących pracować dla znanej marki. Co więc warto wiedzieć o prowadzeniu bloga?

Przeczytaj też: http://stolicakariery.pl/blog-firmowy-dlaczego-warto-go-miec/

Blog firmowy – sposób na profesjonalny wizerunek

Dzielenie się na blogu zdobytym doświadczeniem oraz opisywanie na nim branżowych trendów może przyciągnąć nam szereg czytelników. Co ważniejsze, każdy z nich będzie osobą zainteresowaną tematem. Oznacza to, że albo są to osoby już pracujące w branży albo potencjalni pracownicy. Zakładając, że odwiedziły one nasz blog firmowy w poszukiwaniu wiedzy, możemy założyć, że będą one kojarzyć naszą firmę z profesjonalizmem. Powyższy fakt umocni naszą renomę i przełoży się na przykład na możliwość negocjowania lepszych warunków z poważającymi nas kontrahentami oraz na efektywniejsze zdobywanie nowych. 

W jaki sposób prowadzić bloga firmowego?

Storytelling odgrywa dzisiaj ogromną rolę w marketingu. Dobrze napisane historie potrafią wciągnąć czytelnika i sprawić, aby sięgał po nasze kolejne treści. Dobrym pomysłem jest więc opisywanie najważniejszych wydarzeń z życia firmy, takie jak wyjazdy na konferencje, prowadzenie szkoleń czy inne bardziej ciekawe historie, które dotyczą naszej firmy. Możemy również sprawić, aby nasz blog firmowy był głównym źródłem informacji dla osób, które chcą być na bieżąco z trendami panującymi w branży. W końcu i tak powinno zależeć nam na trzymaniu ręki na pulsie.

Ważnym elementem content marketingu jest również budowanie zaangażowania społeczności. Czy to na naszym bloku czy na profilu w social media, zawsze warto odpowiadać na komentarze użytkowników i wchodzić z nimi w dyskusje. Należy to jednak zrobić z zachowaniem spokoju i taktu, aby nie ucierpiał na tym nasz profesjonalny wizerunek.

Zobacz też: https://pracolinia.pl/zarabianie-na-bankach-okazja-czy-mit/

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here